Atsargų apskaitos valdymas padeda efektyviau optimizuoti įmonės kaštus

Atsargų apskaitos valdymas padeda efektyviau optimizuoti įmonės kaštus

Atsargų apskaitos valdymo sistema padės lengviau parengti prekių užsakymą naudojantis jau sukurtais šablonais; sklandžiai suderinti prekių užsakymą organizacijos viduje; sklandžiai organizuoti pirkimų derinimo procesus; matyti visą su atliktais ar vykdomais pirkimais susijusią informaciją ir kontroliuoti organizacijos išlaidas; po ranka turėti visa informaciją, susijusią su tiekėjų kontaktais ir jų teiktais komerciniais pasiūlymais.

Naudodami specialius filtrus, jūs galite lengvai valdyti atsargų korteles, fiksuoti naujus pirkimo dokumentus ar reikalui esant atsispausdinti norimus dokumentus. Tai padės efektyviai ir sklandžiai parengti ir valdyti dokumentus, kuriuos lengvai eksportuosite ir apjungsite su turima buhalterinės apskaitos sistema. Taip pat galima šioje sistemoje nustatyti automatinį pirkimo dokumentų būsenos fiksavimą, valdyti apmokėjimų datas. Naudojantis atsargų valdymo sistema galėsite lengvai automatizuoti pirkimo ir tiekimo procesą bei sumažinti veiklos išlaidas. Ji padeda efektyviai valdyti pirkimų veiklą, išleidžiant ir patvirtinant įvairių pirkimų prašymus, renkant ir įvertinant komercinius pasiūlymus, vykdant jų atranką ir pradedant užsakymo procesą, patvirtinti sąskaitas, taip pat kaupti informaciją apie tiekėjus, sandorius ir pirkimų istorijos informaciją.

Atsargų apskaitos valdymas yra apribojamas iš anksto numatomų reikalavimų ir taisyklių, darančių įtaką tiek pirkimo procesui, tiek vėlesniam sutarties vykdymui. Atsargų apskaitos sistema padeda nustatyti sandėlių tipus, vesti sandėlio apskaitą, valdyti atsargas, iš gamybos grąžinti į sandėlį nepanaudotas žaliavas, stebėti jų judėjimą, pajamuoti ir valdyti gatavą produkciją ir lengviau paruošti visą reikalingą dokumentaciją. Taip pat ja naudojantis, galite lengvai išrašyti pardavimo dokumentus, vykdyti automatinį nurašymą, atlikti įvairius vidinius prekių perkėlimus ir atlikti likučių peržiūrą ir inventorizaciją.

Atsargų apskaitos valdymas apima visų duomenų, susijusių su atsargų judėjimu, fiksavimą, lydinčių dokumentų įvedimą ir saugojimą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>