Efektyvus tiekimo valdymas – didesnis pelnas ir laimingi klientai

Tiekimo valdymasTinkamai sustyguotas tiekimo valdymas versle yra gyvybiškai svarbus. Valdant tiekimo grandinę pagrindinis dėmesys turi būti skirtas klientams, o dar tiksliau – klientų poreikiams. Būtent pagal šiuos poreikius sukonstruota tiekimo grandinė bus optimali, tai reiškia, mažesnes sąnaudas, išgrynintus, tikslius ir spartesnius procesus, o svarbiausia – laimingesnius klientus ir didesnį pelningumą.

Globalizacija ir didėjantys konkurenciniai iššūkiai skatina gamybinių ir prekybinių įmonių vadovus ieškoti modernių sprendimų, kurie padėtų kontroliuoti visus tiekimo grandinės procesus: žaliavų užsakymus, gamybą, surinkimą, sandėliavimą, atsargų apskaitą, užsakymų valdymą, ir padėtų išspręsti dažniausiai pasitaikančius verslo iššūkius.

Siekdamos, kad visi tiekimo grandinės dalyviai dirbtų vieningai, o informacija tarp grandžių judėtų sklandžiai, įmonės diegiasi verslo valdymo sistemas, kurios padeda integruoti ir optimizuoti pagrindinius tiekimo, gamybos, sandėlio, atsargų, pirkimo ir pardavimo procesus. Tad teisingas tiekimo valdymas leistų apjungti visus gamybinėje įmonėje vykstančius valdymo sprendimų procesus į vieną visumą, efektyviai valdyti ir naudoti informaciją, padėti priimant sprendimus.

Tiekimo valdymo sistema užtikrina žaliavų tiekimą, optimizuoja žaliavų kiekį sandėlyje, veiksmingai išnaudoja turimus gamybinius pajėgumus, optimaliai vykdo klientų užsakymus. Auga ne tik Jūsų įmonės konkurencingumas rinkoje, bet ir pajamos bei pelnas. Valdymo sistema padeda prognozuoti produkto paklausą, stebėti įrangą, paskirstyti sąnaudas, valdyti atsargas. Sprendimas atsiperka per išaugusį įmonės našumą, naują kokybinį veiklos lygį, verslo planavimą, sumažėjusias sąnaudas.

Sudėtingas tiekimo valdymas dažnai tampa didele problema. Įvertinti savos įmonės veiklos efektyvumą ne profesionalui yra be galo sunku, todėl to daryti imamasi tik tada, kai ji akivaizdžiai ima strigti, neteikti norimo rezultato ir pan. Tokių pasekmių būtų galima išvengti, jei veiklos valdymo procesas būtų tinkamai planuojamas, reguliuojamas ir kontroliuojamas, o darbuotojams taikoma tinkama motyvavimo sistema.

Skaityti toliau

3 PL logistikos sistema

3 PLĮmonės visame pasaulyje koncentruojasi į pagrindinę veiklą, tad šalutines – transportavimo, logistikos, sandėliavimo stengiasi patikėti tose srityje besispecializuojantiems verslo partneriams. Kodėl? Tiek logistika, tiek transporto priemonės ir jų padalinių valdymas reikalauja specialių žinių bei išteklių. Šioje situacijoje logiškiausias sprendimas – pasitelkti kompleksines logistikos paslaugas, kitaip dar vadinamas 3PL. 3PL logistika arba kompleksinė logistika – tai paslauga, leidžianti perduoti sandėliavimo bei distribucijos veiklas profesionalams ir taip išvengti papildomų kaštų.

Kompleksinė logistika, tai vienose rankose sutelktos prekių priėmimo ir sandėliavimo paslaugos, skirstymo ir transportavimo paslaugos, sąskaitų išrašymas, su prekių judėjimu susijusios informacijos valdymas ir kita. Trečiųjų šalių logistika užtikrina optimalius, paprastus, greitus ir pigius sprendimus. Tai perspektyvi verslo sritis. Yra logistikos kompanijų, kurių biudžetas siekia kelis milijonus eurų. Jų teikiamų paslaugų spektras yra dar platesnis. Tokie stambūs logistikos centrai yra itin reikšmingi transportavimo paslaugų grandinei. Paprastai jie statomi prie stambiausių magistralių ir skirtingo transporto susikirtimo vietų, svarbių ekonomikos centrų. Tai sudaro palankias sąlygas plėtoti krovinių gabenimą įvairiarūšiu transportu.

Tarptautiniai logistikos centrai siūlo logistikos sprendimus ir konsultacijas, konteinerių paėmimą iš uosto, įvairiarūšį transportavimą, brūkšninių kodų (bar) atvežamiems kroviniams automatinį suformavimą, krovinių pajamavimą naudojant skanerį ir jų paskirstymą po sandėlius, iškrovimo lapo suformavimą, tranzitinių krovinių judėjimo ir muitinės formalumų schemas, krovinių siuntų konsolidavimą ir dekonsolidavimą tarptautiniam vežimui, sandėliavimo, komercinių ir muitinės dokumentų tvarkymo ir kitas paslaugas. Taigi, transportavimo paslaugų grandinė plečiantis logistikos centrams tampa sklandesnė ir patogesnė, o tai naudinga tiek tiekėjams, tiek logistikos centrams, tiek transporto vartotojams.

Skaityti toliau

Verslo valdymas: kaip palengvinti?

Verslo valdymasVerslo valdymas gali būti sistemingas arba chaotiškas. Nors chaotiškas valdymas – tai net ne valdymas, o tiesiog leidimas verslui plaukti pasroviui ir tikrai toli nenuveda. O dažnai net yra kenksmingas verslui ir jo sėkmei. Beje, vadovai patys retai pasirenka chaotišką verslo valdymą, dažniausiai tai būna tiesiog laiko ir dėmesio trūkumas pasidomėti sistemomis, kurios palengvina verslo valdymo procesus.

Verslo valdymo sistema, seniau buvusi reikalinga tik didelėms arba vidutinėms įmonėms, šiandien rekomenduojama visoms be išimties organizacijoms. Mažos įmonės neturėtų išsigąsti, nes sistema yra įdiegiama individualiai įmonei ir yra pritaikoma tos konkrečios įmonės poreikiams patenkinti, atsižvelgiant į informacijos srautus, veiklos kryptį ir kitus svarbius aspektus.

Verslo valdymo sistema technologiškai yra informacinių technologijų priemonių, skirtų automatizuoti tam tikrus verslo valdymo sistemos apibrėžtus uždavinius, visuma. Tai verslui valdyti skirta programinė įranga, kompiuterių tinklas, duomenų perdavimo sistema ir kt. įmonės elementai.

Žvelgiant iš verslo perspektyvos, verslo valdymo sistema – tai sistema, padedanti taupyti laiko sąnaudas: sistema supaprastina duomenų suvedimą, o kartą suvedus, daugiau nereikia suvedinėti, nes sistema duomenis aptinka automatiškai, vėliau laikas taupomas ir dokumentų ieškant. Tuo pačiu tai padeda išvengti klaidų suvedant duomenis, kas kartais gali kainuoti labai brangiai. Taip pat verslo valdymo sistema padeda sutaupyti lėšų: vienoje vietoje patogiai matoma visa finansinė informacija, kuri leidžia atkreipti dėmesį, kuriose srityse galima lėšas sumažinti, kokių prekių arba medžiagų dar nereikia užsakinėti ir pan. Galiausiai, verslo valdymo sistema supaprastina komunikaciją tarp darbuotojų, skirtingų padalinių, taip pat su klientais ir partneriais. O sklandesnė komunikacija padeda išvengti neatliktų darbų, nes „kažkas kažko kažkam nepasakė“, vėlavimų ir pan.

Taigi, nesvarbu, kokio dydžio įmonę valdote, tikrai norite valdymą supaprastinti, o tai lengviausia ir efektyviausia padaryti įsidiegiant verslo valdymo sistemą.

Skaityti toliau

Daugiafunkcinis lazerinis spausdintuvas – kas tai ir kam jis reikalingas?

daugiafunkcinis lazerinis spausdintuvasTechnologijoms vis tobulėjant ir besikeičiant, keičiasi ir mūsų suvokimas bei įpročiai. Kitaip tariant, mes esame pratinami prie vis naujesnių, daugiau funkcijų ir galimybių turinčių daiktų, kurie padeda lengviau gyventi, dirbti bei žinoma komunikuoti. Šiuo atveju, kalbame apie spausdintuvus (kopijavimo aparatus), be kurių gyvenimas tarytum sustotų. Be spausdintuvų, mes negalėtume greitai ir lengvai gauti prieš kelias savaites prašytų bei išleistų knygų, atsispausdinti svarbių dokumentų ar netgi šiuolaikiškų, modernių paveikslų. Nors anksčiau net nebūtume pagalvoję, kad toks dalykas gali egzistuoti, šiandieną jis vaidina labai svarbų vaidmenį mūsų visų gyvenime. Tačiau ką iš tiesų žinote apie paprastus ir daugiafunkcinius spausdintuvus? (daugiau…)

Skaityti toliau

Originalūs reklamos internete būdai

reklamosGanėtinai ilgą laiką internetinė rinkodara iš esmės buvo statoma ant keleto pagrindinių tokio tipo reklamos būdų, nesant konkurencingesnių alternatyvų. Džiugu tai, jog šiomis dienomis situacija šiuo aspektu yra pagerėjusi, ko pasekoje internetinės reklamos būdų pasirinkimas yra kur kas didesnis, kas leidžia naudotis ne tik populiariausiais tokios reklamos būdais, bet ir atrasti kažką originalaus ir efektyvaus. (daugiau…)

Skaityti toliau